سفر و گردشگری

3 نکته گردشگری در شهر کلونا برای تجربه بهتر

هر زمان که به عنوان یک توریست در یک مکان جدید هستید، پیدا کردن بهترین قسمت های یک مکان فراتر از آنچه که مقالات یا مجلات مهم گردشگری به شما می گویند، دشوار است. همچنین ایده بدی نیست که قوانین و راهنماهای سفر محلی را نیز بررسی کنید، به ویژه برای کسانی که خارج از استان زندگی می کنند. ما برخی از نکات کلونا را به تفصیل شرح می دهیم تا نه تنها بتوانید زمان خود را در شهر به حداکثر برسانید، بلکه بهترین نقاط برای بازدید و دیدن را نیز بیابید.

1.در مرکز شهر کلونا قدم بزنید

به ما اعتماد کنید، در این شهر چیزهای بیشتری از آنچه به چشم می آید وجود دارد و بسیاری از این مقاصد را می توان در مرکز شهر کلونا یافت. مرکز شهر دارای تنوع عظیمی از جواهرات محلی است که می توان از طریق آنها جستجو و کشف کرد. از کتاب‌فروشی‌ها گرفته تا آبجوسازی‌ها و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، می‌توانید به راحتی یک بعدازظهر را در بین هر یک از مغازه‌های محلی جستجو کنید.

آیا خرید سرعت شما نیست؟ پارک شهر کلونا یک فضای سبز عظیم با 2 زمین، فضای زیادی برای برپایی پیک نیک بین درختان یا دویدن با بچه ها ارائه می دهد. به خصوص در تابستان با یک منطقه ساحلی (و والیبال ساحلی) درست در کنار دریاچه اوکاناگان و پارک آبی کودکان نیز عالی است.

2.پرش در دریاچه اوکاناگان

وقتی صحبت از دریاچه اوکاناگان شد، راه‌های بیشتری برای استفاده حداکثری از این مجموعه آبی وجود دارد تا اینکه صرفاً در آن شنا کنید. البته، شما می توانید این کار را نیز انجام دهید، زیرا پارک شهر کلونا و ساحل بویس گیرو یکی از محبوب ترین مقاصد برای مردم محلی و گردشگران هستند.

اما اگر واقعاً می خواهید از دریاچه بیرون بیایید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. قایق، تخته پارویی، کایاک، قایق رانی، یا حتی دوچرخه آبی را از فروشگاه‌های کرایه کشتی اجاره کنید تا به دریاچه بروید یا کشتی‌های آبی خود را بیاورید و به راحتی آن را راه‌اندازی کنید.

اگر به راحتی یکی از نمادین ترین شراب سازی های اوکاناگان است، اگر حداقل از این مکان خیره کننده بازدید نکنید، سفر شما به کلونا ناموفق خواهد بود. این مکان با جوایز متعدد برای شراب تحت کمربند خود و معماری شگفت‌انگیز، نمایشنامه‌های شکسپیر را در آمفی‌تئاتر روباز در تابستان نیز ارائه می‌دهد. برای بازدید از این شراب سازی بی نظیر ارزش وقت گذاشتن را دارد.

3.دوچرخه سواری یا پیاده روی در امتداد دره میرا

بیشتر در اوکاناگان، بقایای راه‌آهن قدیمی کتل ولی (که بیشتر در نزدیکی سامرلند حفظ شده است) را در میرا کانیون ترستلز خواهید دید، بخشی از مسیر قطار که اکنون حذف شده است و به رونق معدن قدیمی کمک کرده است. این مکان تاریخی اکنون دارای بیش از 6 کیلومتر مسیر پیاده روی و دوچرخه است که شما را مستقیماً بر روی پایه های قدیمی نگهداری شده می برد.

در حالی که می‌توانید آن را پیاده‌روی کنید، توصیه می‌کنیم با اجاره یک دوچرخه در محل یا همراه داشتن خودتان آن را دوچرخه‌سواری کنید، زیرا مسیر عمدتاً مسطح را تا انتها بسیار سریع‌تر می‌کند.

با بازدید از مکان های فوق، بازدید از کلونا خود را به یاد ماندنی کنید و تابستان خود را غنی کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا