متفرقه

بهترین سرویس های پخش در سال 2021

دیزنی +

Disney+ به لطف حجم عظیمی از شرکت های رسانه ای که دیزنی در اختیار دارد، کتابخانه عظیمی را ارائه می دهد. دیزنی + خانه کلاسیک های آشکار دیزنی مانند “سفید برفی”، “شیر شاه” و “یخ زده” است. اما خرید تهاجمی دیزنی از شرکت‌های رسانه‌ای به این معنی است که Disney+ حاوی حجم زیادی از محتوایی است که فوراً با خانه موش مرتبط نیست، از جمله «سیمپسون‌ها»، دنیای سینمایی مارول، بهترین فیلم های بوکسوری، «مپت‌ها»، همه پیشنهادات پیکسار، و هر «جنگ ستارگان» ” فیلم سینما. همچنین مالک تاچ استون پیکچرز، ABC، ESPN و فاکس قرن بیستم است. با توجه به تاریخچه خرید آن، احتمالاً Disney+ تنها زمانی رشد خواهد کرد که این شرکت مالکیت معنوی بیشتری را خریداری کند.

 

قیمت گذاری

6.99 دلار در ماه یا 69.99 دلار در سال: هفت پروفایل و امکان چهار پخش همزمان

12.99 دلار در ماه: Disney+، ESPN+، و بسته Hulu (طرح Hulu با پشتیبانی آگهی)

تبلیغات؟ نه در دیزنی +، اما بسته 12.99 دلاری شامل تبلیغات در Hulu است.

آیا می توانم ورزش تماشا کنم؟ Disney+ هیچ گونه قابلیت تماشای ورزش را در برنامه خود ارائه نمی دهد، اما از بسته نرم افزاری ESPN+ و Hulu با قیمت 12.99 دلار در ماه پشتیبانی می کند. این 6 دلار کمتر از پرداخت هزینه خدمات به صورت جداگانه است.

نمایش‌ها و فیلم‌های محبوب در Disney+: بر خلاف برخی از سرویس‌های پخش رقبا، دیزنی پلاس مالک نمایش‌ها و فیلم‌ها است، بنابراین آنها هر ماه از بین نخواهند رفت یا بین سرویس‌ها وصل نمی‌شوند. آنها وسایل دائمی هستند فرانچایزهای فوق الذکر، جذابیت های بزرگی دارند: «جنگ ستارگان» (از جمله «ماندالوریان»)، و دنیای سینمایی مارول (از جمله «واندا ویژن»). همه فیلم‌های پیکسار، از «داستان اسباب‌بازی» تا «روح» در دسترس هستند. نشنال جئوگرافیک نیز در دیزنی+ است و مستندها و نمایش‌ها و فیلم‌هایی درباره حیوانات، علم و تاریخ به طبیعت اضافه می‌کند.

البته، مقدار زیادی از IP خود دیزنی، از کلاسیک های اولیه مانند “سفید برفی و هفت کوتوله”، “زیبای خفته” و “سیندرلا” تا “پری دریایی کوچک”، “شیر شاه” و «علاءالدین» تا «یخ زده»، «موآنا» و «رایا و آخرین اژدها».

نمایش‌های کانال دیزنی، همراه با برنامه‌های ABC (که دیزنی مالک آن است)، به این معنی است که سریال‌های زیادی نیز وجود دارد: «پسر با جهان ملاقات می‌کند»، «این خیلی ریون است»، «کیم پوسیبل»، «داک اردک»، «هانا مونتانا، «آبشار جاذبه»، «لیزی مک‌گوایر»، «فیناس و فرب»، «نمایش ماپت»، «زندگی سوئیت زک و کودی»، «جادوگران شهر ویورلی»، «موزیکال دبیرستان: موزیکال: سریال» “WandaVision” و بسیاری دیگر. و در حالی که همه محصولات فاکس قرن بیستم در دیزنی + موجود نیستند، به ویژه، «سیمپسون ها» وجود دارد.

نحوه تماشا

  • دستگاه های پخش جریانی پشتیبانی شده: Amazon Fire TV، Amazon Fire Tablet، تلفن ها و تبلت های Android، دستگاه های Android TV، Apple iPhone و iPads، Apple TV، Chromebooks، Chromecast، تلویزیون های هوشمند LG، Roku، تلویزیون های هوشمند سامسونگ، Vizio Smartcast TV
  • سیستم عامل های تلفن همراه پشتیبانی شده: iOS، Android
  • کنسول های بازی پشتیبانی شده: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس
  • مشاهده مرورگر وب: بله
  • مشاهده آفلاین: دانلود در تلفن‌ها و تبلت‌های اپل و اندروید و همچنین در برنامه‌های تبلت آمازون Fire پشتیبانی می‌شود.
  • کنترل والدین: بله

جریان DirectTV

DirecTV Stream (تلویزیون سابق AT&T، که قبلاً AT&T TV Now بود، که قبلاً DirecTV Now بود) یک گزینه گران قیمت برای سیم برش است. طرح‌های مختلفی وجود دارد که تعداد متفاوتی از کانال‌ها و گزینه‌ها را ارائه می‌کنند، همچنین افزونه‌ها و مزایایی که مرتباً تغییر می‌کنند، بنابراین انجام تحقیقات شما قبل از انجام امری ضروری است و انتظار داشته باشید که حداقل کمی سردرگم شوید. آن فرآیند محتوای درخواستی نیز گنجانده شده است.

DirecTV Stream فضای ذخیره‌سازی نامحدود ابری DVR را با مقداری چاپ دقیق ارائه می‌کند: ضبط‌ها پس از 90 روز حذف می‌شوند و برای ضبط سریال‌های تلویزیونی، حداکثر 30 قسمت وجود دارد که می‌توان در حافظه DVR نگهداری کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد برای عملکرد خوب جریان DirecTV ضروری است.

  • قیمت گذاری: همه برنامه ها سه جریان همزمان را برای شما به ارمغان می آورند.
  • 59.99 دلار در ماه برای ارزانترین بسته “سرگرمی” که شامل 65 کانال است
  • 64.99 دلار در ماه برای 90 کانال، با دو بسته مختلف که مجموعه های مختلف کانال را ارائه می دهند (اما همپوشانی زیادی دارند)
  • 74.99 دلار در ماه برای 120 کانال
  • 79.99 دلار در ماه برای 130 کانال
  • 129.99 دلار در ماه برای 140 کانال
  • تبلیغات؟ آره.

آیا می توانم ورزش تماشا کنم؟ آره. همه بسته‌ها حداقل دارای برخی از کانال‌های ورزشی هستند و بینندگان می‌توانند بر اساس تعداد کانال‌های مختلف ورزشی که می‌خواهند، ارتقاها را انتخاب کنند.

آنچه در DirecTV Stream محبوب است: بین همه گزینه‌های مختلف، می‌توانید تقریباً هر برنامه تلویزیونی را در DirecTV Stream تماشا کنید، و بسیاری از آن کانال‌ها فیلم‌های زیادی را نیز نشان می‌دهند.

نحوه تماشا

  • دستگاه های پخش جریانی پشتیبانی شده: Amazon Fire TV، Amazon Fire Tablet، تلفن ها و تبلت های Android، دستگاه های Android TV، Apple iPhone و iPads، Apple TV، Chromecast، Roku، تلویزیون های هوشمند سامسونگ
  • سیستم عامل های تلفن همراه پشتیبانی شده: iOS، Android
  • کنسول های بازی پشتیبانی شده: هیچ کدام
  • مشاهده مرورگر وب: بله
  • مشاهده آفلاین: خیر
  • کنترل والدین: بله

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا