متفرقه

بهترین انتخاب برای زبان دوم برای یادگیری (حل شد!)

یادگیری زبان دوم می تواند زندگی و درک فرهنگی شما را غنی کند و حتی شغل شما را ارتقا دهد. با مزایای زندگی حرفه ای و شخصی خود، ممکن است از خود بپرسید که بهترین زبان دوم برای یادگیری چیست؟

بهترین زبان دوم برای اکثر انگلیسی زبانان در ایالات متحده اسپانیایی است. سایر گزینه های عالی برای انگلیسی زبانان فرانسوی، آلمانی، پرتغالی و نروژی هستند. گزینه های خوب برای غیر انگلیسی زبانان چینی، عربی یا روسی هستند.

از آنجایی که 90 درصد زبان آموزان یکی از 8 زبان را انتخاب می کنند (از 7000 زبان در سراسر جهان)، سه سؤال خوب وجود دارد که هنگام ارزیابی زبانی که باید یاد بگیرید، باید از خود بپرسید.

چقدر قراره سخت باشه

چه چیزی برای بهبود مهارت شما در دسترس است؟

در مورد فرهنگ زبان چه چیزی به شما علاقه مند است؟

بنابراین، این مقاله بهترین زبان های دوم برای یادگیری را از نظر دشواری، فرصت و فتنه فرهنگی مورد بحث قرار می دهد.

زبان اسپانیایی که توسط حدود 460 میلیون زبان مادری صحبت می شود، اسپانیا، بیشتر آمریکای جنوبی، کل آمریکای لاتین و تعداد فزاینده ای از ایالات متحده را پوشش می دهد.

این دومین زبان پرگفتار در جهان است، بنابراین یادگیری آن کار سختی نیست، به خصوص اگر انگلیسی زبان مادری باشید.

مخصوصاً برای انگلیسی زبانان آمریکایی، اسپانیایی به احتمال زیاد فرصت هایی را برای شما فراهم می کند تا از آن درست در شهر خود استفاده کنید، اگر در ایالت های مرزی زندگی می کنید، به طور فزاینده ای چنین است. این زبان همچنین پنجره ای به فرهنگ همسایه پر جنب و جوش است، بنابراین برای یادگیری اسپانیایی چه چیزی لازم است؟

یکی از بزرگترین مزیت های یادگیری زبان دیگر، نگاه منحصر به فرد به فرهنگ دیگری است که ارائه می دهد. اگر می‌خواهید از طریق دیگری طعم فرهنگ‌های سراسر جهان را بچشید، یونیورسال یامز شرکتی است که هر ماه یک جعبه خوراکی هدیه از کشورهای مختلف برای شما ارسال می‌کند. ما آن را دوست داریم، و من به شدت توصیه می کنم سایت آنها را بررسی کنید.

دشواری

اسپانیایی یکی از زبان‌هایی است که به آن زبان‌های رومنس می‌گویند. در واقع زبان های زیادی در این دسته وجود دارد، و در حالی که صدای همه آنها بسیار متفاوت است، همه آنها بخشی از یک خانواده زبانی هستند. برخی از برجسته ترین زبان های عاشقانه، علاوه بر اسپانیایی، عبارتند از:

  • فرانسوی
  • ایتالیایی
  • پرتغالی
  • رومانیایی

این از نظر عملی به چه معناست؟ برای یک چیز، زبان های عاشقانه الفبای مشابه انگلیسی دارند.

آنها همچنین یک نحو مشابه دارند، به این معنی که زبان ها جملات را به روشی مشابه ساختار می دهند. از آنجایی که زبان انگلیسی و اسپانیایی در آمریکا دوام می آورند، تعداد کلمات مشترک آنها افزایش می یابد.

نتیجه این است که، برای انگلیسی زبانان، اسپانیایی به اندازه زبان های دیگر “خارجی” نیست. به جای یادگیری یک الفبای کاملاً جدید، فقط چند تلفظ مختلف را برای الفبای یاد می گیرید که قبلاً می شناسید. و به غیر از چند صدای همخوان، تفاوت ها بیشتر در مصوت ها نهفته است.

از آنجایی که جمله سازی شباهت هایی با انگلیسی دارد، انگلیسی زبان راحت تر از طریق زبان فکر می کند. به عنوان یک معلم ESL، اغلب از داستان ها برای آموزش واژگان استفاده می کردم. داستان های کوتاه اسپانیایی برای مبتدیان موجود در آمازون نمونه ای از انواع داستان ها برای یادگیری زبان اسپانیایی است.

فرصت ها

یک منبع معتقد است که 13 درصد از خانه ها در حال حاضر در ایالات متحده اسپانیایی صحبت می کنند. این آمار به این معنی است که فرصت برای دوزبانه انگلیسی/اسپانیایی زبان هم در خدمات دولتی و هم در خدمات خصوصی در حال افزایش است. (من در اینجا بیشتر در مورد یادگیری اسپانیایی نوشته ام، اگر می خواهید آن را نیز بررسی کنید.)

فکر کردن به یادگیری زبان دوم از نظر رفتن به خارج از کشور رایج است، اما به همان اندازه مهم است که به فرصت هایی که در حیاط خلوت شما هستند فکر کنید. در دسترس بودن زبان اسپانیایی به این معنی است که بسته به جامعه خود، ممکن است توانایی تمرین زبان با افراد بومی را داشته باشید.

همچنین به این معنی است که منابع یادگیری اسپانیایی به راحتی در دسترس خواهد بود. بدون شک، همانطور که در نظر می گیرید چه زبانی را یاد بگیرید، در نظر دارید چه برنامه ای را بخرید. اما منابع فراتر از یک برنامه به خدمات تدریس خصوصی می رود. از آنجا که اسپانیایی اغلب در دبیرستان های محلی تدریس می شود، معلمان در دسترس خواهند بود.

اگر می خواهید به خارج از کشور بروید، زبان اسپانیایی برای دسترسی شما به بخش بزرگی از جهان بسیار مفید است. البته اسپانیا انتخاب واضح است، اما 20 کشور دیگر زبان اسپانیایی را به عنوان زبان رسمی دارند. به عنوان چهارمین زبان رایج در جهان، این شانس خوبی است که در هر کجا که هستید با یک اسپانیایی زبان مواجه شوید.

دسیسه فرهنگی

انگیزه فرهنگی یکی از بهترین انگیزه ها برای یادگیری زبان دوم خواهد بود و فرهنگ نکات جالب زیادی را به شما می دهد. در حالی که برخی ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسند، اما اینطور نیستند. در واقع، تحقیقات اخیر در مجله زبان مدرن ثابت کرده است که انگیزه برای بزرگسالان برای یادگیری هر چیزی کلیدی است، مشابه تأثیر انگیزه بر کودکان.

مثلا غذا غذاهای آمریکای لاتین در بسیاری از ایالات متحده بزرگ است و می تواند به شما یک نقطه کانونی در دسترس برای مطالعات شما بدهد. می‌توانید رشد خود را در زبان با یادگیری بیشتر در مورد غذا و تفاوت آن در مکان‌هایی مانند:

  • آمریکای لاتین
  • آمریکای جنوبی
  • اسپانیا

موسیقی یکی دیگر از ارتباطات فرهنگی با ایستگاه های رادیویی اسپانیایی است که در بسیاری از مناطق آمریکا در دسترس هستند. این به شما فرصتی می دهد تا به زبان بدون فیلتر گوش کنید، همانطور که برای افراد بومی است. و اگرچه ممکن است در ابتدا گیج کننده به نظر برسد، اما فرصتی عالی برای جذب صدای آن و گسترش علاقه موسیقیایی خود است. برای دانستن اینکه یادگیری اسپانیایی چقدر سرگرم کننده است، در اینجا به آن پرداختم.

یکی از موفق‌ترین زبان‌آموزان و معلمان در جهان، Benny ‘The Irish Polyglot’ Lewis است. سیستم Fluent In 3 Months او جامعه یادگیری زبان را در سراسر جهان تکان داده است.

او سیستمی برای یادگیری اسپانیایی دارد که روشی را که ما معمولاً در مورد یادگیری زبان فکر می کنیم هک می کند. اگر می‌خواهید از روز اول به زبان اسپانیایی صحبت کنید، توصیه می‌کنم این لینک را دنبال کنید و راهنمای اسپانیایی او آسان است را بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا