سفر و گردشگری

راهنمای گردشگری در ژاپن (جزیره کیوشو )

بازدید کننده جهنم جیگوکو اونسن

Beppu همچنین خانه بازدیدکنندگان onsens به نام Jigoku است که به انگلیسی به عنوان “جهنم” ترجمه می شود. این جهنم ها فقط برای دیدن در نظر گرفته شده اند. شما می توانید هفت مورد از آنها را در اطراف شهر Beppu پیدا کنید.

شما می توانید بلیط Beppu Jigoku را در هر یک از ورودی ها خریداری کنید که به شما امکان دسترسی به هر هفت جهنم را می دهد. پارکینگ نیز به صورت رایگان در مکان ها موجود است. بهترین فیلم های ژاپنی که اینجا معرفی کردیم را ببینید تا با زیبایی های کشور ژاپن، فرهنگ و آداب و رسوم آن ها آشنا شوید.

به دلیل گاز فومارولیک حدود 100 درجه، این جهنم ها برای حمام کردن باز نیستند و فقط برای بازدیدکنندگان از راه دور قابل مشاهده هستند. پنج جهنم در منطقه کناوا و دو جهنم در منطقه دورافتاده شیباسکی قرار دارند.

اومی جیگوکو محبوب ترین جهنم و همچنین یکی از زیباترین آنهاست. در اینجا می توانید چشمه آب گرم بزرگ و بخار وسیعی را که از برکه برمی خیزد ببینید.

ارزش امتحان کردن برای بازدید از Jigoku پودینگ بخارپز بهار آب گرم است که در تعدادی از کافه‌های جهنم سرو می‌شود.

در محل Chinoike Jigoku، آب حوض به رنگ قرمز خون است. این یکی از فتوژنیک ترین مکان های هفتگانه است. ارزش بازدید و توقف مطمئن را دارد. https://charbzaban.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7.html

مرکز پخت بخار جیگوکوموشی کوبو

احساس گرسنگی؟ چرا به رستوران انسن نمی روید! در مرکز پخت بخار Jigokumushi Kobo می‌توانید مجموعه‌ای از مواد مانند سبزیجات تازه، کوفته‌ها، تخم‌مرغ، تکه‌های گوشت یا غذاهای دریایی را خریداری کنید تا از بخار آب گرم به صورت بخار پخته شوند.

می‌توانید یک اتاقک بخار برای پختن غذا در آن کرایه کنید و در حالی که منتظر هستید می‌توانید از حمام‌های پا زیر میز ناهارخوری برای استراحت استفاده کنید. یک تجربه ناهار خوری و آشپزی خوشمزه، منحصر به فرد و سرگرم کننده برای امتحان در بپو.

کوه های یوفوین و یوفو

Yufuin به خاطر حومه شهر و مناظر خیره کننده اش مشهور است. یک ایده خوب این است که ماشین کرایه‌ای خود را در ایستگاه قطار یوفو پارک کنید و یک دوچرخه برای یک روز از دوچرخه‌فروشی ren-cha کرایه کنید. سپس می‌توانید به کوه یوفو که شامل مجموعه‌ای از کوهپایه‌های شگفت‌انگیز است بروید و مناظر خیره‌کننده‌ای از هوای تازه و هوای تازه را ارائه می‌دهد. راهی عالی برای گذراندن روز.

در نزدیکی ایستگاه قطار یوفو می‌توانید مهمان‌خانه Yufuin no Take را بیابید که مکانی عالی برای پارک ماشین و استراحت سرتان در شب برای یک روز شلوغ آینده است. شما می خواهید روشن و زود از خواب بیدار شوید تا به کوه آسو بروید. منبع

کوه آسو

کوه آسو یک آتشفشان فعال است و قله‌های آتشفشانی فعال این کوه شامل کوه ناکاداکه، کومدوکا، کوساسنری و دهانه دایکانبو است.

این منطقه یک منطقه دیدنی از زیبایی های طبیعی است و ارزش توقف در طول سفر جاده ای را دارد. بهترین و ایمن ترین مکان برای تماشای خوب از لبه دهانه ناکاداکه از ناحیه مشاهده است. اگر می خواهید از ماشین شخصی خود استفاده کنید، جاده عوارضی به دهانه نیز باز است و دهانه یک دقیقه آسان است. از پارکینگ فاصله بگیرید

طناب‌راه محبوبی که برای بازدیدکنندگان برای رسیدن به بالای دهانه استفاده می‌شد، از سرویس خارج شده است. قبل از بازدید از کوه آسو، باید به‌روزرسانی‌های زنده در مورد بازدید از دهانه را بررسی کنید زیرا وضعیت بازدیدکنندگان ممکن است روزانه به دلیل شرایط آب و هوایی تغییر کند.

توجه به این نکته مهم است که اگر مشکلات سلامتی مانند آسم دارید، توصیه می شود از ناحیه دهانه بازدید نکنید. می‌توانید مجموعه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی سبک را بیابید که می‌توانند شما را به نقاط مختلف دید از دهانه‌های آتشفشانی کوه آسو ببرند.

مسیرهای پیاده روی معمولا کمتر شلوغ هستند و راهی عالی برای کشف مناظر هستند. می توانید متوجه شوید که تمام مکان را برای خود دارید، و تقریباً احساس می کنید که در مریخ در حالی که در اطراف منطقه قدم می زنید.

در یک ریوکان سنتی ژاپنی بمانید

Otohime no Sato یک ریوکان سنتی ژاپنی است که در فاصله رانندگی نزدیک از کوه آسو قرار دارد.

اگر اولین بازدید شما از ژاپن است، پس اقامت یک شب در یک مهمانخانه سنتی ژاپنی به نام ریوکان ضروری است. کیوشو مجموعه فوق العاده ای از رایوکان ها را برای انتخاب ارائه می دهد، به خصوص آنهایی که دسترسی خصوصی به آنسن های آرامش بخش دارند.

بهترین آن‌هایی که آرامش‌بخش‌ترین و آرام‌ترین فضا را ارائه می‌دهند، در حومه شهر در میان طبیعت واقع شده‌اند و کیوشو بسیاری از این نوع ریوکان‌ها را با محیطی ایده‌آل برای ارائه دارد.

به‌طور سنتی رایوکان‌ها از طریق خانواده‌های صاحب مهمان‌خانه منتقل می‌شوند، و بسیاری از رایوکان‌ها می‌توانند به چندین نسل، حتی برخی از آن‌ها به زمان ادو برمی‌گردند. معمولاً یک شب اقامت در رایوکان در مقایسه با اقامت‌های استاندارد هتل، هزینه بیشتری دارد، اما تجربه آن ارزش آن را دارد

بیشتر به دلیل تجربه فرهنگی منحصر به فرد ژاپنی، رایوکان می تواند برای بازدیدکنندگان جالب باشد زیرا با یک شب اقامت عادی بسیار متفاوت است. بنابراین، چرا در سفر خود به ژاپن حداقل یک بار آن را امتحان نکنید؟ اتاق شما یک اتاق سنتی ژاپنی با تشک تاتامی و دیوارها و درهای نازک کاغذی خواهد بود. توصیه می شود قبل از ورود کفش های خود را درآورید و برای جلوگیری از آسیب، چمدان خود را از کف تاتامی ظریف دور نگه دارید.

به طور معمول یک مهمان یک روپوش یوکاتا، پیژامه تخت، حوله، ملافه، ملحفه و بالش ارائه شده توسط رایوکان خواهد داشت. وقتی برای اولین بار وارد اتاق می‌شوید، ممکن است این اقلام در جایی ذخیره شوند. به این ترتیب می‌توانید قبل از خواب، زمانی که تخت‌ها برای استفاده آماده می‌شوند، از اتاق استفاده کنید. معمولاً اقامت شما شامل یک تجربه ناهار خوری و سرویس صبحانه است که معمولاً در قیمت گنجانده شده است.

ناهار خوری یک تجربه فوق العاده برای لذت بردن از غذاهای سنتی و غذاهای منطقه مهمان خانه است. آنچه که در مورد اقامت در Otohime no Sato ryokan مهم است، غذاهای خصوصی است که می توانید آن را در عصر یا صبح اجاره کنید و همه آنها را دارید. خودتان را آرام کنید و لذت ببرید.

در سفر جاده ای خود در اطراف کیوشو، حتماً برای حداقل یک شب یک ریوکان رزرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا